Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Καριόληδοι στα μούτρα σας ρε!


Πριν καποιες μερες ειχα δεσει το ποδήλατο μου σε ενα στενακι στο Γκάζι, κοντα στη Γεφυρα Πουλοπουλου (Βιτωνος νομιζω λέγεται το δρομάκι). Το είχα δέσει με το πέταλο σε ενα καγκελάκι σε σχήμα Π.

Καμια ωρα μετά βγαινω απο την ταβέρνα και καθως πλησιαζω το βλέπω γερμένο σε λιγο διαφορετικη θεση απο ο,τι το αφησα. Την μυριζομαι τη φαση. Πλησιαζω και βλεπω το πεταλο να ειναι απο την αλλη πλευρα απο εκεινη που το ειχα κλειδώσει. Ολα στη θεση τους, απο τον καθρέφτη μεχρι τις ρόδες και τον λασπωτήρα πίσω. Πιάνω το πέταλο και προσέχω κατι γρατσουνιές στο πλαστικό. Κοιτάω καλύτερα και βλέπω στο μέταλο κοντά στο κλείδωμα σημάδια απο κόφτη. Καμια δεκαριά προσπάθειες που ισα-ισα γρατζούνισαν επιφανειακά το σίδερο. Ηταν σαν να προσπαθούσαν να το κόψουν με πετσακοκόφτη. Το παρατήσανε και φύγανε. Θελει τροχό για κανενα 8λεπτο αυτο το πέταλο και δεν νομίζω οτι κανεις θα μπει σε τέτοιο κόπο, ειδικά για ενα σιδερένιο mountain δεκαετίας.

Δικαιώθηκε η έρευνα αγοράς για το πέταλο, σκέφτηκα, φόρεσα το κράνος και έφυγα χαμογελώντας.


9 σχόλια:

κούνελος είπε...

όταν μια φίλη πριν καναδυό χρόνια μου 'πε ότι της κλέψαν το ποδήλατο, έπεσα απ' τα σύννεφα. "μα κάνουν τέτοια πράγματα;" μου φαίνεται αισχρό να κλέψεις ένα ποδήλατο, δεν ξέρω, σα να κλέβεις τα λουλούδια μιας κοπέλας (άκυρο παράδειγμα, δε βρίσκω κάτι καλύτερο)

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Μήπως θα μπορούσες να μας πεις ποιο πέταλο είναι αυτό; Ή τουλάχιστον πόσο κάνει και θα καταλάβω. Εύχομαι να μη σου ξανασυμβεί αυτό, μου έχουν κλέψει και μένα ποδήλατο και τώρα αυτό που έχω είναι πάντα πάνω μου (και έτσι δεν έχω πάρει ακόμα κάτι για να το κλειδώνω).

alepouda είπε...

@ κουνελος
εισαι ρομαντικος κούνελος... σημερα κλεβουνε τα ποδήλατα και τα σκοτώνουνε για 20ευρω για να παρουν τη δόση τους

@θελω κι εγω
το πεταλο ειναι το OnGuard Pitbull 5005 και το πήρα νομιζω 37 ή 39ε απο ενα καταστημα που πουλαει μηχανες και σχετικα αξεσουαρ. Φανταζομαι οτι τα περισσοτερα πεταλα με ατσαλι 13mm σκληρυμένο παρέχουν αντίστοιχη ασφάλεια. Μπορεις ισως να το βρεις και απο τους Φιλους του Ποδηλάτου που κανουν μαζική παραγγελία καθε τόσο και ερχεται πιό φθηνά. Απο όσο ξερω, το συγκεκριμένο, δεν εχουν καταφέρει να το ανοιξουν ακομα (εκτος αν μου ξεφυγε κανενα περιστατικό τελευταια)

Αγησίας είπε...

Πριν από καμιά 20αριά χρόνια μου κόψανε την κλειδαριά και μου κλέψανε την ολοκαίνουργια κούρσα Mercier έξω από κάποιο θερινό σινεμά της Αθήνας. Κλάάάμα ο φοιτητής.....

Εδώ, στην Κω, κλέβουνε τα ξεκλείδωτα ποδήλατα για να πάνε πιο γρήγορα στη δουλειά τους. Τα κλειδωμένα δεν φαίνεται να κινδυνεύουν-ακόμα.

Elli P. είπε...

Γεια σου! Συγχαρητηρια για το ιστολογιο σου! Σε προσκαλω κι εγω στο δικο μου! Ελπιζω να σου αρεσει και να παραμεινεις ως αναγνωστης. Καλη συνεχεια!

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Και εγώ τέτοιο μάλλον θα πάρω που έχει και συρματόσχοινο μαζί με το πέταλο και μία κάπως λογική τιμή και όχι 100 ευρώ+. Ούτε εγώ η ίδια δεν κάνω τόσα.

alepouda είπε...

λοιπόν μόλις έμαθα οτι ηρθε η μαζικη παραγγελια του συγκεκριμενου πεταλου στους Φιλους του Ποδηλάτου
http://www.filoi-podilatou.gr/
(Επταχάλκου 3, Θησείο)
Πρεπει να βγαινει καμια 10ρια ευρω φθηνοτερα. Οποιος ενδιαφερεται ας στειλει μεηλ στους ΦτΠ για να μαθει πληροφορίες.

Ανώνυμος είπε...

Για αυτό τα γράφουμε και τα λέμε! Όρίστε είσαι η καλύτερη απόδειξη! Συναδελφικούς χαιρετισμούς από τον Σπαστο Πεταλάκη.. Πέρνα και από τα μέρη μας να διαβάσεις
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Στα δικά σου!!
Να το φορέσεις το πεταλο!!