Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Τα 15 kilobyte της διασημότητας




Η Αλεπούδα δίνει συνέντευξη ή αλλιώς:
με ρώτησαν και απάντησα
στο franchise me (Ιστορίες απο την κουζίνα)

Η αλεπούδα είναι blogger. Δεν τη γνωρίζω την κυρία. Θα αναφέρομαι σε αυτή στο θηλυκό, γιατί είναι ένα ζωάκι κοριτσάκι. Η σύντομη ιστορία που ακολουθεί είναι γραμμένη από την ίδια. Μια φορά και ένα καιρό, μια εξωγήινη αλεπούδα προσγειώθηκε στον πλανήτη Γη. Τα πρώτα διάσημα λόγια της ήταν "Γαμώτο, πάλι λάθος πλανήτης!" Από τότε προσπαθεί να προσαρμοστεί στο καινούργιο της περιβάλλον και συνεχώς αποτυγχάνει. Η αλεπούδα αγαπάει τη μουσική και τους ανθρώπους και μισεί τον θόρυβο και τους απανθρώπους. Την ανακάλυψα τυχαία, τη διαβάζω κάθε εβδομάδα και ζήτησα να μου απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις μου.

Καλημέρα αλεπούδα, που σε πετυχαίνω?
Πουθενά, πρόλαβα και έσκυψα

Μπορείς να μας περιγράψεις τι βλέπεις από το παράθυρο σου?
Τα πάντα τρέχουν! Δέντρα, χωράφια και κολώνες της ΔΕΗ. Επιστρέφω με το τρένο στην Αθήνα, από ένα 4ήμερο στη Θεσσαλονίκη

Ποια είναι η πιο αγαπημένη σου λιχουδιά?
Όταν σκέφτομαι ‘λιχουδιά’ μου έρχεται στο μυαλό η σοκολάτα, αν και για να είμαι ειλικρινής αν μου λέγαν ότι πρέπει να σταματήσεις τα γλυκά ή τα αλμυρά, θα απαρνιόμουν τα γλυκά.

Με ποιόν άνθρωπο ή ζώο θα διάλεγες να γευματίσεις?
Μάλλον θα διάλεγα άνθρωπο γιατί φοβάμαι πως πολλά ζώα έχουν αντίθετα table manners από μένα και θα ήθελαν να με γευματίσουν. Μπορεί να είμαι εξωγήινη αλλά προσγειώθηκα μέσα στην τροφική αλυσίδα και είμαι και νόστιμη.
Σε άνθρωπο θα διάλεγα την Sugahspank! γιατί τελευταία προσπαθούμε να βγούμε για καφέ ή ποτό και δεν μας κάθεται ποτέ. Μπορεί τελικά να είναι το ριζικό μας να συναντηθούμε για φαί 

Τι θα τρώγατε?
Έχω αδυναμία στα θαλασσινά. Αυτό δεν είναι γνωστό στο ευρύτερο κοινό, αλλά τα θαλασσινά είναι εξωγήινοι που ήρθαν να κατακτήσουν τον πλανήτη Γη, μα προσγειώθηκαν στη θάλασσα. Η στατιστική είναι εναντίον σου όταν είναι να προσγειωθείς στην Γη. Έχεις 71% πιθανότητες να πέσεις στο νερό και 29% πιθανότητες να πέσεις πάνω σε θερμοσίφωνα. Σηκωθείτε από καναπέδες, ντιβάνια, καρέκλες! τα χταπόδια, τα μύδια και οι κουτσομούρες συνωμοτούν ενάντια στην ανθρωπότητα. Ο καλύτερος τρόπος να αντεπιτεθείς στην απειλή είναι να τρως τα μύδια σαγανάκι, με μουστάρδα και όχι κόκκινη σάλτσα. Μουστάρδα, πιπεριά, φέτα, μαϊντανό και λίγη κρέμα γάλακτος

Τι σου έχει κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση στη διατροφική κουλτούρα των ανθρώπων?
Κουλτούρα σημαίνει πολιτισμός. Είναι σχήμα οξύμωρο να μιλάς για πολιτισμό όταν σκοτώνεις, μαγειρεύεις και τρως τον από κάτω σου στην τροφική αλυσίδα. Δηλαδή τον κόσμο όλο, τα ζώα, τις θάλασσες, τα ποτάμια, τα δάση και τα βουνά. Αυτό δεν είναι διατροφή, είναι διαστροφή
Είναι αλήθεια πως σήμερα το φαϊ έχει μετατραπεί από καθημερινή ανάγκη και απόλαυση σε μόδα και lifestyle χωρίς όμως να αξίζει ούτε διατροφικά, ούτε γευστικά

Τι μαγειρεύεις με μεγάλη επιτυχία?
Ό,τι φάω έξω και μου αρέσει είμαι ικανή να το ανασυνθέσω και να το μαγειρέψω. Με βοηθάνε οι εξωγήινοι γευστικοί μου κάλυκες

Ποιο είναι το αγαπημένο σου κρασί?
Προτιμώ να παραγγέλνω λευκό γιατί είναι πιο εύκολο να πετύχεις καλό λευκό σε λογική τιμή. Τελευταία είχα πάρει ένα ποτήρι μοσχοφίλερο και όταν ρώτησα, μου είπαν ότι το είχαν πάρει από το Οινότυπο στα Εξάρχεια. Θα περάσω να το επισκεφτώ, δεν χρειάζεται να είναι τυποποιημένο ένα κρασί για να αξίζει. Το καλύτερο κρασί όμως που έχω πιεί ήταν κόκκινο, γαλλικό, ακριβό και δεν θυμάμαι την ετικέτα (600 ευρώ τα 750ml)

Πες μας μερικά αλεπουδίσια λογάκια για το γάλα γαϊδάρας.
Η Κλεοπάτρα πολύ το εκτιμούσε και έκανε μπάνιο μέσα σε αυτό. Οι γαϊδάρες πάλι, μάλλον έναν εκνευρισμό θα τον είχαν με αυτή την συμπεριφορά της. Μα να έρχεται να σε αρμέγει ο άλλος, κάθε τρεις και λίγο, για να κάνει η Κλεοπάτρα το beaute της?
Το blog «γάλα γαϊδάρας» είναι μικρές γουλιές από το αφρόγαλα των ασήμαντων / σημαντικών πραγμάτων που μου κάνουν εντύπωση καθημερινά και θέλω να κρατήσω ή να μοιραστώ. Σαν ένα κουτί γεμάτο ποστ-ιτ, σημειώσεις, φωτογραφίες, σκέψεις…

Νιώθω πως αρχίζεις και προσαρμόζεσαι σιγά σιγά στον πλανήτη Γη, ή είναι ιδέα μου?
Ιδέα σου είναι. 
Νόμιζα ότι θα με ρώταγες για πιο κίνκυ πράγματα. Τζάμπα έβαλα την καλτσοδέτα στην ουρά 

Ποια γεύση, ή μυρωδιά σου θυμίζει το μητρικό σου πλανήτη?
Μεγάλωσα σε έναν πλανήτη-κουζίνα. Όλες οι μυρωδιές και οι γεύσεις που προέρχονται από μια εξαιρετικά ενεργή και χαρισματική κουζίνα, μου θυμίζουν τον πλανήτη μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: