Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

εξερευνητής και εκδικητής


Πήγα να κάνω uninstall στον internet explorer γιατί δεν έβρισκα άλλο τρόπο να ξεφορτωθώ κάποιες ρυθμίσεις που απέκτησε αυτοβούλως. Καθόλου δεν του άρεσε. Στραβομουτσούνιασε, σαν πωλητής που του γυρνάς το προϊόν πίσω και πιστεύει ότι ΕΣΥ είσαι γεροπαράξενος και πως δε φταίει καθόλου η καφετιέρα που αντί για καφέ σου κάνει ηλεκτροσόκ.
Αφού είδε πως δεν γλιτώνει την αποκαθήλωση / απεγκατάσταση, αποφάσισε να δοκιμάσει τον εκβιασμό.
"Αν με απεγκαταστήσεις, είπε με ψυχρό προγραμματιστικό ύφος, τα παρακάτω προγράμματα που εγκαταστάθηκαν μετά από εμένα και είναι συνδεδεμένα μαζί μου, θα αποκτήσουν πρόβλημα"
Παραδόξως αυτή η συμπεριφορά μου θύμισε τη μάνα μου, όταν είδε ότι είχα πάψει να φοράω πια το σταυρουδάκι μου.
Ο explorer μου εμφάνισε μια απειλητικά μεγάλη λίστα με προγράμματα και drivers που θα πάθουν ζημιά αν τολμήσω να τον απαρνηθώ. Άφησε και κάτι υπονοούμενα για το πλυντήριο, το καζανάκι... κάτι τόλμησε να αναφέρει και για αιμορροΐδες στη γάτα - αυτό ήταν άνανδρο εκ μέρους του και με εκνεύρισε στ'αλήθεια - όμως εγώ δεν υποχώρησα και πάτησα το "ok"

Αμέσως μετά, το κομπιουτερ έκλεισε σιχτιρίζοντας. Με λίγα λόγια κλείσανε τα windows στα μούτρα μου...
Tώρα ο μέσεντζερ μου δε δουλεύει και ποιός ξέρει τι άλλο...
Πάω σπίτι, μπορεί να χρειαστεί να κάνω troubleshooting στη γάτα και να ξαναπεράσω τους drivers στο καζανάκι...




Δεν υπάρχουν σχόλια: