Τρίτη 19 Ιουνίου 2007

Beyond thanks - ένα ευχαριστώ για τους φίλους







Το αλεπουδοblog μου έκλεισε αισίως 3 μήνες στον αέρα. Με αυτή λοιπόν την ευκαιρία και το επερχόμενο breakthrough των 3000 κλιτς αποφάσισα να κάνω ένα δώρο σε όλους όσους επιμένουν να επισκέπτονται τις σκέψεις μου.
Θέλω να ευχαριστήσω αυτούς που αρχικά με προτρέψαν να ανεβάσω blog (και μου το λέγαν και το ξαναλέγαν συχνά, γιατί είμαι πολύ αναβλητικός τύπος) και στη συνέχεια όλους όσους ανέχτηκαν τα ποιητικό-αναρχικά μου ξεσπάσματα. Γνωστοί αλλά και άγνωστοι αναγνώστες που με στήριξαν με σχόλια αλλά και προσωπικά μηνύματα.


Είναι μοναδική ανταμοιβή για μένα να ξέρω ότι κάτι που έχω γράψει άγγιξε έστω και έναν από εσάς.


To «Beyond your Senses Compilation» είναι ένα «ερωτευμένο cd που πετάει».
(ναι, το ξέρω είμαι μια αδιόρθωτη αλεπούδα, είμαι…)

Το compilation μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ
(προσοχή, μετά από μια βδομάδα το λινκ ψοφάει).
Έφτιαξα και εξώφυλλο και οπισθόφυλλο και ροζέτα, για τους μερακλήδες.

3 σχόλια:

xasodikis είπε...

Λοιπόν, να ευχηθώ οι μήνες να γίνουν εκατό (μας κάνει...χμμμ...οκτώ χρόνια και κάτι -ε, μετά βλέπουμε), τα κλιτς να γίνουν 300.000, την υγειά μας νά 'χουμε, και να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε αυτό το θαυμάσιο μείγμα ποίησης και τσαμπουκά του αλεπουδίσιου blog (με κάποια πασπαλίσματα μαγειρικής για γερούς ουρανίσκους...:-))
Άντε μπρε, και καλό καλοκαίρι!

Spyros_VJ είπε...

alepouda-alepouda! Merci gia ola! ante na ginoun xiliades ki ekatommyria ta hits, ta clits(!), ta posts kai ta tosts. :-)

filia!

Ανώνυμος είπε...

ha, ti wraio!